Marketing kampány

Miért kell reklámozni a weboldalt?
Az online jelenlét nem minden esetben jelent előnyt. Akkor leszünk igazán sikeresek, ha tudjuk, hogy milyen eszközöket használjunk a célcsoportunk eléréséhez, és hogy nekik hogyan kommunikáljunk.Minden vállalkozásnak vannak erősségei. Ezeket az erősségeket emeljük ki a marketing kampányban, amelyek segítségével kitűnhetünk a konkurens cégek közül, célcsoportunkat pedig ezáltal hatékonyan szólíthatjuk meg.
Közösségi média: Csak a Facebook-on 4.5 millió magyar felhasználó érhető el. Érje el célcsoportját a jól irányzott reklámokkal!
Google AdWords és Facebook hirdetések
Manapság a Google és a Facebook hirdetési platformja túl fontos ahhoz, hogy egy weboldal tulajdonos ne aknázza ki a benne rejlő lehetőségeket. Ezeket a hirdetéseket ugyanis rendkívül jól lehet célozni az egyes célcsoportokra, így eleve csak olyan felhasználóknak jelenik meg a hirdetésünk, akik valóban érdekli, amit vállalkozása kínál.A Google Adwords hirdetési rendszerében kizárólag a kattintásokért fizetünk, tehát csak akkor, ha a látogató felkeresi a weboldalunkat. Hatékony optimalizálással a kattintásokért fizetett összeg akár a felére is csökkenthető!
Óriási előny a mérhetőség
Egy online kampány nagyon pontosan mérhető, ellentétben a nyomtatott reklámokkal. Láthatjuk, hogy a kampány hatására hány látogató érkezett a weboldalunkra, mennyi időt töltöttek ott, hányan vásároltak, melyik oldalon lépett ki a felhasználó a weboldalról - egy szóval, szinte mindent. Ezekből a mérésekből tapasztalatokat tudunk levonni, mellyel finomíthatjuk a következő kampányt, így még jobb eredményeket érhetünk el.Az analitikai szoftvereknek hála nagyon pontosan mérhető egy-egy kampány megtérülése. Így eldönthetjük, hogy folytatjuk-e a hirdetést vagy sem.
Nem szórjuk a pénzét!
Az általunk tervezett kampányok garantáltan látogatottság- és bevétel növekedést eredményeznek a vállalkozásának.Az előre meghatározott marketing büdzséből a lehető legjobb eredményt hozzuk ki. Kampánymenedzsmentünk során napi szinten elemezzük, hogy az egyes hirdetések miként teljesítenek, és úgy optimalizáljuk őket, hogy minél több potenciális vásárlót hozzon a weboldalra.
Marketing szövegírás
A sablonos bemutatkozó szövegek már nem érdeklik a látogatókat. Olyan szövegeket kell írni számukra, ami megragadja és érdeklődővé teszi őket, valamint vásárlásra ösztönöz.Fontos, hogy a weboldal informáljon, felkeltse a figyelmet és eladjon - ezt a három szempontot szem előtt tartva fogalmazzuk meg weboldalad szövegezését olyan nyelven, amelyet a célcsoportja is ért.